24 de febrer 2007

Passejada Per Montserrat

Agulles / Frares
══════════════════
Havíem quedat amb el Josep per anar a fer un petit re-equipament a agulles, arribem al pàrquing ens repartim el pes i com un flash en ve a la memòria que m’havia deixat el talabard. Desprès de uns moments de ràbia i de emprenya-me’n amb mi mateix el Josep em calma i decidim anar a fer un vol i arribar fins el Lloro. Pugem fins a coll de Guirló i de allà cap a les portelles passem per el refugi Vicenç Barbè i d’aquí enfilem per la canal ampla, al cap d’una mica tombem a la dreta per anar a buscar el camí del lloro que ve de la zona del vermell resseguint aquest camí tenim un espectacle insuperable, seguint les marques blaves anem passant per lo millor de la zona El Dit, El Ditet, El Dit Xic, El Lloro, La Monja, La Nineta, etc, etc. Arribats al coll d’agulles baixem per la canal de la boleta del portell estret, aquí el panorama es impressionant, veure la silueta del Bisbe fa posar els pels de punta, en aquest pany de paret hi ha vies mítiques, la Cade a l’agulla del centenar la Anglada Cerdà a la boleta foradada la mateixa Gam al Bisbe i altres. De tornada passem per sota el serrat de La Foradada, la impressionant cadireta i la paret nord d’agulles, han estat unes tres horetes de turisme molt enriquidor.

El Lloro entre El Dit i El Dit Xic.

La Nineta. La agulla de la Grip.

La Monja i El Frare

El bisbe presidint el resta de la paret.

La Anglada Cerdà de la boleta foradada

hi ha un escalador a l'inici del diedre.

La Cade a la Agulla del Centenar

jaumeplanellpiqueras ha dit...

Quina "passejada" més maca, no t'enfadis que l'oblit ha anat bé per guarir el teu dit. Si necessites ajuda pel reequipament només has de fer que dir-m'ho sóc una tomba. Per cert, si veus el Josep, tinc els seus guants.